Pagina's

vrijdag 15 februari 2013

Prettige feestdagen

Voor mijn tante van 88 prik ik altijd de borduurpatroontje voor de kaarten. Dat kan ze zelf niet meer zo goed. Maar tijdens  het prikken van de week kreeg ik de kriebels om zelf ook weer eens een geborduurd kaartje te maken. Dit is het resultaat:
De stempel is van Wiff of Joy en is ingekleurd met Distress Inkt-pads.
Randjes van de Martha Stewart pons en volgens mij is de doily van MFT.
Ik heb nog steeds geen leuke stempels met teksten van boven naar beneden gevonden, dus met permanent markers maar weer (zilvere) stickertjes gekleurd.
Een lintje, sneeuw, wat bloemetjes en pareltjes en toen vond ik hem wel weer "vol" genoeg.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:
Winter Wonderland: It's the moest wonderful time of the year
( http://christmasblogchallenge.blogspot.nl/ )
Sparkles Christmas Challenge: #25 Anything Goes
( http://sparklesforumchristmaschallenge.blogspot.nl/ )
Wiff of Joy: #148 Anything Goes
( http://whiffofjoy.blogspot.nl/ )

7 opmerkingen:

  1. It really is GOrgeous! FABulous colours...FABulous image...LOve it.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aw - SWEET, CUTE, CUDDLY - just darling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Christmas card thank you for sharing it with us at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje, superlief, zo leuk dat je meedoet bij WOJ, ik wens je heel veel succes en veel geluk. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So sweet!Thanks for joining us over at Sparkles Christmas challenges this time & good luck!
    Hugs Jo x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen