Pagina's

zaterdag 25 januari 2014

Gitarman

Vanmiddag lekker zitten spelen met inkt en stiften.
Ik heb een vierkant bekleed met zilverfolie. Dit kun je doen met aluminiumfolie, maar ik heb het gedaan met een soort isoleerfolie van de bouwmarkt, want daar zit al een lijmlaag aan (en dat is dan weer lekker makkelijk). Daarna het velletje met een embossingmal (van spellbinder) door de E-bosser gehaald.
Toen heb ik de folie bestempeld met groene en blauwe Adirondack inkt, maar dat is niet zo goed te zien. Het resultaat viel me ook een beetje tegen, ik had eigenlijk verwacht dat de kleuren beter zichtbaar zouden zijn. Maar toch ben ik met het geheel toch wel aardig tevreden.
Het plaatje is een Digi van Kenny K, die heb ik uiteraard ingekleurd met Copic Markers.
De tekst is een stempel van Simon Says en de brads op de hoeken ook.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

The Male Room: Music
http://themaleroomchallengeblog.blogspot.nl/ )

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het een gave stoere kaart en je kleuren zijn lekker subtiel zo.De tekst is ook erg toepasselijk.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A great card for our 'Music' Challenge this week in TMR - thanks for joining in - Jacqueline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this card, he is SO into his music. The background is very clever and I can see the colours quite well. it's great. Thank you for joining us at The Male Room.

    BeantwoordenVerwijderen