Pagina's

donderdag 19 juni 2014

Happy and Hello

Vanmiddag heerlijk met inkt zitten spelen.

Dezelfde kleurtjes distress inkt, maar op 2 verschillende manieren uitgewerkt.
Bij deze Happy kaart heb ik de inkt eerst gesponst op aquarelpapier. De achtergrond stempel van Indigo Blu heb ik met een mini Mister en water nat gemaakt en het papier erop gelegd. Even goed aandrukken en dan eraf halen. Aan de lucht laten drogen. Happy is een stans van .... (geen idee, ik gok Simon Says Stamps). Ik heb hem 3 keer uitgestanst en op elkaar geplakt. Hierna heb ik hem met Versamark be-inkt en met Zilver embossingpoeder van Ranger bewerkt. De sterretjes zijn stansje van Simon Says. Hiervoor heb ik eerst op een kladpapiertje Hero Arts Shadow Silver gedaan en daarna uitgestanst. Het geheel met foamtape op een kaart geplakt.

Bij deze Hello kaart heb ik eerst de achtergrond stempel met Versamark be-inkt en met wit embossingpoeder bewerkt. Daarna de distressinkt rechtstreeks van het inktpad (lang leve de mini's) op het aquarelpapier aangebracht. Vervolgens met de Mini mister flink wat water gesproeid. Gedroogd met de Heatgun zodat de inkt iets gaat lopen. Hello en de sterretjes gedaan zoals hierboven, alleen nu embossing poeder van WOW (Silver Bells) gebruikt.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:
Time Out Challenges: #8 Case Donna Mikasa
http://timeoutchallenges.blogspot.nl/ )

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Janette en meer werk dan het lijkt ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, these are super cool cards and perfectly inspired by Donna. Great stenciling and stamping. Thanks for taking TIME OUT and joining our challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A really stunning card, fab stencil work and the colours are perfect. Thanks for joining us at TIME OUT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Two FAB cards & awesome interpretation of the CASE card. Thanks for taking the TIME OUT and joining in on the challenge. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen