Pagina's

zaterdag 2 augustus 2014

Kerstballen

Ieder jaar zoek ik wel naar een kerstkaart die je snel nog even tussendoor kan maken. Voor als ik in tijdnood kom, of als ik iemand "vergeten" ben. Ik denk dat het dit jaar deze kaarten worden:
Ik heb de stans van Memory Box in het midden van een rode en van een witte kaart geplaatst en uitgestanst.
Toen dubbelzijdig Aslan aan de achterkant geplakt en het wit uitgestanste deel in de rode kaart gelegd en de stukjes - als een puzzel - weer terug geplaatst. De andere kaart is andersom :-)
Het is een grote stans en ik heb dus een maatje grotere (B6) kaarten gemaakt. B6 is 12,6 cm bij 17,6 cm.
De rode tekststickertjes had ik al en ik heb de zilveren tekststickertjes met een Molotow marker wit gekleurd.

 











Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Winter Wonderland: Anything Goes for Xmas
http://christmasblogchallenge.blogspot.nl/ )

3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan Janette! En zo heb je ook geen restjes en 2 prachtige kaarten die weinig extra's nodig hebben.
    Groetjes en fijn weekend,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten!! Leuk zo dat wit met rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful Christmas cards! Thanks for joining in with the Winter Wonderland Challenge this week!
    Hugs Lynsey x

    BeantwoordenVerwijderen