Pagina's

maandag 6 oktober 2014

Christmas Song

Vandaag heb ik weer een kerstkaartje in de aanbieding.
Beide stempels (afbeelding en tekst) zijn van Bildmalarna. Ook het papier is van Bildmalarna.
Plakparels, lint en bedeltje uit de voorraadkast. (Ik wist niet eens meer dat ik die bedeltjes nog had :-) ). De stans is van Spellbinders.
Ingekleurd met Copic Markers.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Winter Wonderland: Red en blue
http://christmasblogchallenge.blogspot.nl/ )
Sketch Saturday: sketch #330
http://sketchsaturday.blogspot.nl/ )

4 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart in rood en blauw! Ik zag de uitdaging bij Winter Wonderland en vond het een lastige dit keer, maar jij hebt er weer wat moois van gemaakt.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart!! Ik heb die die twee ook, maar moet er nog wat meedoen. Ja, soms vind je nog wel eens wat wat je niet meer wist.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a cute card. Love the color choice and your coloring. Thanks for playing along with us at the Saturday Sketch Challenge. Hugs, Cathy xx

    BeantwoordenVerwijderen