Pagina's

zaterdag 20 december 2014

Zomaar

Vandaag was het echt weer om of lekker te knutselen of met een boek op de bank weg te kruipen.
Ik heb beide gedaan. Dit is mijn kaartje geworden.
Ik heb op het kraft en roze papier eerst de achtergrond stempel Burlap van MFT gestempeld.
De stansen zijn van MFT en Creative Expressions.
Het stempeltje is van Penny Black.
Ingekleurd met Copic Markers.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Copic Marker Europe: Anything Goes
http://copicmarkereurope.blogspot.nl/ )

3 opmerkingen:

  1. Ik was even druk met verjaardags- en kerstkaarten en dus weinig in blogland. Je kaarten van de laatste tijd zijn weer prachtig!
    Ik wens je alvast fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2015!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a beautiful card. Thank you so much for joining our Anything Goes Challenge at Copic Marker Europe. Merry Christmas and Good Luck x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. Love the soft colors! Merry Christmas, and thanks for playing with us at Copic Marker Europe! Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen