Pagina's

woensdag 26 augustus 2015

Beterschap

Vandaag een beterschapskaartje.
Van de kaart van gisteren had ik alleen de buitenkantjes nodig, dus nu had ik nog 6x de uitgestanste ringen. Zonde natuurlijk om niet te gebruiken.
Dus weer een shaker kaart gemaakt. Deze keer heb ik hem met alleen maar Prills gevuld.
Ik wilde er eerst nog een ingekleurde stempel bij plakken, maar dat vond ik eigenlijk zonde. Dus ik heb er alleen een tekst-stempel van Crealies bij gedaan en een heel klein randje van een restje design papier.

6 opmerkingen:

  1. Gëwëldige kaart Janette, hoe krijg jij in hemelsnaam die balletjes per kleur in een cirkel, dat vind ik toch wel héél knap en mooooi ?!?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk effect!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Wat mooi gedaan! Dat is nou een kaart die ik nog nooit heb gemaakt.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ontzettend leuk geworden. Deze ga ik vast een keertje lifted. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen