Pagina's

vrijdag 18 september 2015

Een plekje voor je dromen

Eindelijk weer een kaartje gemaakt.
Ik zit een beetje in een crea-dip. In een poging daaruit te komen heb ik vandaag maar gewoon een kaart van één van de dames van het DT-team van MFT gelift (Yoonsun Hur).
Op een stuk aquarelpapier heb ik 3 kleuren distress inkt gesponst. Hierna met een stans van Blueprints 25 uitgestanst, want dan krijg je er zo'n leuk stikrandje langs. De tekst-stempel is van Different Colors en heb ik gestempeld met Ranger Archival Inkt.
De klaprozen is een stempel van MFT en heb ik op Copic papier gestempeld en met Copic Markers gekleurd. Daarna heb ik ze uitgeknipt, het randje zwart gemaakt met een marker van Memento, opgebolt en met foam-tape op de kaart geplakt. Tot slot nog hier en daar een pailletje.

3 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart, prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig hoor! En nu doorgaan hoor......
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is beautiful Janette. Gorgeous background and the poppies and sentiment are lovely.

    BeantwoordenVerwijderen