Pagina's

zondag 6 september 2015

Geniet van je weekend

Deze kaart heeft een eervolle vermelding gekregen:
Ik zit in de top 3
En met die regen buiten, vanmiddag ook nog lekker binnen zitten knutselen.
De plaatjes zijn Digi's van Teddy Bo (zo jammer om te zien dat ook deze webshop niet meer in de lucht is) en heb ik ingekleurd met Copic Markers.
Verder op deze kaart geen stansen gebruikt. Het papier is van MFT en alle randjes eromheen heb ik met de perfect layers lineaal gesneden.
De tekst-stempel is van Different Colors.
Verder nog wat pailletjes rondgestrooid.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Knutsels en Kadootjes: #26 sketch
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/ )

6 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kleuren combinatie en schattige beertjes. Heerlijk kaartje Janette. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snoezig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoezig kaartje met de superleuke digi's...leuk dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wou je net vragen waar je deze gave stempels gekocht had, maar dat hoeft niet meer. Jammer! Want ze zijn zo lief....
    Gezellig dat je weer meedoet bij K&K met deze mooie kaart!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig dit kaartje met de stempels. De kleuren van de kaart vind ik ook prachtig.
    Dank je voor het meedoen bij K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen