Pagina's

vrijdag 11 september 2015

Toby Tumble

Deze kaart is in de prijzen gevallen.
Sparkles Winners Badge
Vanmorgen weer een kerstkaart gemaakt, begin de swing een beetje te krijgen :-)
De stempel is Toby Tumble van Cuddly Buddly. Daar zijn er tegenwoordig ook een aantal van als clearstamp. En ik moet eerlijk zeggen dat ik die toch liever heb dan digi's.
Ik heb Toby gekleurd met Copic Markers.
Het papier is van Lemon Craft. De kerstbomen zijn stansen van Creative Expressions en er zitten 6 verschillende in de verpakking. Ik heb ze gestanst met wit papier en daarna gesponst met 2 kleuren distress inkt.
En bij het opruimen (nou, eerder verplaatsen) van mijn hobbyspulletjes van de week kwam ik nog hele leuke dingen tegen waarvan ik niet eens meer wist dat ik ze had. Zo ook de Card Candi (moest nog gaan opzoeken hoe die rondjes heette ook) en er zaten er tussen die precies in de goede kleur waren.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:

Sparkles Christmas Challenges: #56 Christmas Tree
http://sparklesforumchristmaschallenge.blogspot.nl/ )

7 opmerkingen:

  1. gorgeous card, I like the image the colours and the embellishments
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your card, the design and the colour choices. Beautiful. Thanks for joining us at Sparkles Christmas Caz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi in gekleurd ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! I love this card and I mean it! Fabulous colouring and a great layout. Those trees are quite amazing.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is just the cutest card ever and just perfect for our challenge over at “ Sparkles Christmas Challenge " Oh Christmas Tree“ good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card with such a sweet image and pretty papers

    Thanks for joining us Sparkles Christmas Challenge this month

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very sweet card, everything works beautifully together. Thank you for playing along at Sparkles Christmas
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen