Pagina's

zondag 25 oktober 2015

Een mooie dag

Vandaag een kaartje voor een oom en tante die 48 jaar getrouwd zijn aankomende week.
Tijdens de Demo-dagen bij Doe@Ding had ik me al lopen vergapen aan de kaarten van Elly de Bruin. Ik vind die kaarten helemaal geweldig. En nu plaatst ze -bijna- elke dag één van die kaarten op haar blog. Ik MOEST daar gewoon wat mee doen :-) Het is niet helemaal een lift-kaart, want volgens mij heeft ze deze variant niet, maar hij is wel ernstig geïnspireerd door de kaarten van Elly.
De gebruikte stansen zijn van Creative Expressions, MFT, en Marianne. Het blauwe papier is van Pion Design. De bloemen en de takjes zijn op kleur gebracht met Pan Pastel (zomaar in mijn tas gevallen bij de Demodagen ☺) in het hart van de bloemen heb ik nog Prills gestrooid.
Voor de tekst-stempel heb ik echt mijn hele bak met tekst-stempels door gespit. Ik heb 80.000 stempels, maar niet eentje die speciaal voor zo'n trouwdag is. Dus deze twee van Crealies maar gecombineerd.
Tussen de diverse lagen zit nog foam-tape zodat er wat diepte in de kaart komt.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Wel helemaal anders dan de kaartjes die ik van je zie :D Maar wel erg mooi!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Janette! Ik kan ook zo genieten van de kaarten van Elly. En dat van die tekststempels is ook zo herkenbaar. Of je hebt wel de goede tekst, maar dan is de maat verkeerd :-(
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en zo chique!! Mooie mallen hebt je ook gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card. So delicate, lacy and stylish. Great dies.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart. 80.000 stempels.....dan kan ik nog even. En dan zit de goede er nog niet tussen ook....hahaha.
    Maar dit is ook mooi hoor.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen