Pagina's

zondag 4 oktober 2015

Snow Globe

Ik ga lekker met mijn kerstkaarten :-)
De nieuwe stempels van Stamping Bella zijn eindelijk verkrijgbaar in Nederland, zo frustrerend als je ziet dat er nieuwe stempels in Amerika uitkomen en dat ze in Nederland maar niet leverbaar zijn omdat de groothandel zo traag is. Maar goed ze zijn er en ik ben er weer blij mee!!!
De stempel is dus van Stamping Bella. Het papier is van Joy!. Santa met zijn rendieren is een stans van Creative Expression en de stans om de stempel heen is er volgens mij eentje van Spellbinders.
Verder met een sneeuwpen puntjes aangebracht onder de stolp, deze verhit met een heattool zodat ze op-bollen. En ik heb vandaag gekleurd met Copic Markers.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Cheerfull Sketches Challenge: sketch oktober
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/ )
Winter Wonderland: Ppppick up a Penguin
http://christmasblogchallenge.blogspot.nl/ )

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart Janette! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

    Groetjes,
    Marjoleine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Janette! gezellig dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    groetjes Ine (dt)
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Janette!.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen