Pagina's

vrijdag 1 januari 2016

Proficiat

Ik ben vanmorgen het nieuwe jaar kleurend begonnen ☺
Traditiegetrouw kijk/luister ik op nieuwjaarsdag altijd naar het niewjaarsconcert. Dit jaar was het gewoon lekker luister en ondertussen was ik aan het kleuren.
Het stempeltje is uit de nieuwe Wild Rose serie. Het papier is van een paperpad van My Minds Eye. De "Proficiat-sticker" en de bloem zijn uit de voorraadkast.
Ik heb deze ronde gekleurd met de Distress inkt mini's.

Ik heb de sketch van Sweet Sketch Wednesday gebruikt, en dat is deze (en dan een kwartslag gedraaid):

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge: 
Sweet Sketch Wednesday: Blast from the past sketch 233

6 opmerkingen:

  1. Mooi ! Zo krijg ik zin in de lente !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Janette, allereerst de beste wensen voor 2016 en wat stap jij mooi gekleurd het nieuwe jaar in met deze lieve, mooie kaart. Gaaf zoals je de sketch ingevuld hebt en dat plaatje is allerliefst ingekleurd. Een creatieve aftrap...;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awwwwww! Super cute, love the image and the wood looking paper. Thanks for joining us this week. Hugs, Heide SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is beautiful! I love how you colored your sweet bunny and his flowers! So pretty. I like the sketch on it's side too. Thanks for sharing your work with us over on the SSW2 blog.
    ~Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a gorgeous card and beautiful colouring. I was listening to/watching the new year concert too. Thank you for playing along with us this week. Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen