Pagina's

donderdag 28 april 2016

Veren in naturel kleuren

Met dit rotweer buiten heb ik vandaag heerlijk binnen zitten stempelen en met inkt zitten spelen.
De stempel met de veren is van Art-C (ik had nog nooit van dit merk gehoord) en deze grote stempel (er is ook nog een kleine versie van namelijk) zit met 2 andere veren-stempels en 2 bijpassende stansen in de verpakking. Voor deze kaart heb ik maar 1 veer gebruikt.
De achtergrond heb ik gemaakt met de Distressed Stripes stempel van MFT. Deze met wit ge-embossed en daarna met Craft Pigment inkt van MFT in kleur gezet.
De tekst-stempels zijn allebei van Different Colors en heb ik gestempeld met Chocolate Brown Hybride inkt van MFT.
Tot slot het knoopje uit de voorraadkast en de houten Dots zijn van My Minds Eye.

3 opmerkingen:

  1. 't is echt niet leuk meer hè dit weer. Maar wel om te freubelen. Mooie kaarten!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Janette! Je olifantenkaartje is leuk!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These cards are gorgeous! Stylish, elegant and so very pretty!

    BeantwoordenVerwijderen