Pagina's

zondag 10 april 2016

You always make me smile

Vandaag heb ik weer een "zomaar" kaartje om te laten zien.
Gisteravond was er weer geen bal op de t.v. (niet wat ik leuk vind tenminste).
Dussssss: stempeltje van Stamping Bella en de potloden van Faber Castell te voorschijn gehaald en lekker zitten kleuren. En mijn BFF houdt van Clean and Simple kaarten, dus hij kan strakjes ook gelijk op de post (kan ik mooi een rondje lopen met dit mooie weer)

En toevallig gaat net de nieuwe challenge bij kleuren met potloden van start, dus daar kan hij mooi aan mee doen ☺

Kleuren met potloden: dierenkaart
http://kleurenmetpotloden.blogspot.nl/ )

4 opmerkingen:

  1. Wow Janette jij bent snel :) .... en wat en gave kaart!
    Gezellig dat je weer meedoet met de challenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat van een kaart Janette!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ben je snel janette, en een schitterend kaartje.

    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Kleuren met potloden. Succes!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen