Pagina's

zondag 29 mei 2016

Condoleance

Van de week ben ik weer bezig geweest met een serie condoleance kaarten.
Ik heb er een hekel aan om deze kaarten te maken, maar soms heb je ze nodig en ik heb ook gemerkt dat een zelfgemaakte condoleance kaart toch wel heel erg op prijs wordt gesteld.
En dit soort kaarten wil je ook graag op voorraad hebben. Maar de dames die regelmatig mijn kaartenbak plunderen pakken ook vaak als eerste de condoleance kaarten eruit.
Vandaar dus gelijk maar weer een serie gemaakt. Dan hoop ik dat ik er weer even tegen kan.
De tekst-stempels zijn van In 't Woefke en Kiko Stamps. De silhouette stempels zijn van Joy!, Marianne Design, Nellie's Choice en Craft Emotions.

1 opmerking:

  1. Mooie serie Janette! Ik heb zelf geen hekel aan het maken van deze kaarten, maar wel aan het versturen...
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen