Pagina's

zondag 15 mei 2016

Pioenrozen

Vandaag weer een serie kaarten afgemaakt.
Ik had de prachtige Peony Bouquet stempel van Altenew gistermiddag al 12 x gestempeld. Met behulp van de Misti is dat tegenwoordig een fluitje van een cent ☺
Gisteravond bij het Songfesitval heb ik alle bloemen en blaadjes uitgeknipt en vandaag tot kaarten verwerkt. Het idee van deze kaarten heb ik op het blog van Gillian Murphy gezien.
Bij deze twee kaarten is het papier (uit een blokje van MFT) donkergrijs. Ik heb dan ook de tekst-stempel van Els Brigé met versafine Smokey Grey gestempeld. Het velletje achter de tekst is met een embossingfolder van We'r Memory Keepers gemaakt. De bladeren en de bloemen met foamtape opgeplakt zodat er diepte in de kaart komt. Tot slot nog een paar pailletjes uit de voorraadkast.
Het papier uit het blokje van MFT bij deze twee kaarten is zwart, dus de tekst ook in Zwart gestempeld. Omdat ik de tekst wat weg vond vallen tegen de achtergrond heb ik er een zwart strookje papier achter geplakt (gestanst met een stansje van Blueprints 13). Het vellum ook gestanst met een stans van de MFT Blueprints 13. Verder dezelfde pailletjes gebruikt.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Janette, wat een gave serie kaarten. Mooi het contrast tussen de bloemen en het zwart-wit gestreepte dp.
    Mag ik vragen waar jij de Misti gekocht hebt?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie serie kaarten!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen