Pagina's

dinsdag 3 mei 2016

Van harte

Gister heb ik weer een verjaardagskaartje af gemaakt.
Het begin van deze kaart heb ik op de High-Tea workshop van Doe@Ding afgelopen zaterdag gemaakt. Hij is gemaakt met Zig-Brush-Markers. Maar zoals altijd had ik bij de workshop teveel gekletst waardoor ik hem thuis moest afmaken. Er zat een gestanst uiltje bij, die hoefde je alleen maar in elkaar te zetten. Maar ja, ik had ook nieuwe stempeltjes van C.C. Designs gekocht. En deze Henry leek me toch ook wel heeeeel erg schattig staan op de achtergrond. Dus na een tijdje: "zal ik deze of zal ik die of zal ik toch deze of toch maar die" heeft Henry het gewonnen ☺
Ik heb Henry gekleurd met Copic Markers. De pareltjes zijn uit de voorraadkast en het plankenpapier was een "uitverkoopje" bij Doe@Ding.

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Janette! Alles past zo mooi bij elkaar.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such a cute card Janette and I love that sweet little fella playing in the sand.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is super! Die achtergrond vind ik helemaal te gek! Dat wil ik ook eens proberen.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen