Pagina's

zondag 5 juni 2016

Leef in het NU

Vanmiddag nog even "snel" een stempelkaartje gemaakt.
Gisteren kon ik in de winkel van Doe@Ding nog net een van de laatste nieuwe stempels van Altenew  (Dahlia Blossoms) bemachtigen en toen was het vak al weer leeg ☺
Later op de dag was ik bij mijn nichtje en die wilde graag mijn aankopen zien. Zelf knutselt ze niet dus toen ze deze laag-op-laag-op-laag stempel zag snapte ze er helemaal niets van.
Vandaar dat ik vandaag dacht: dan maak ik toch even een voorbeeldje van wat ik bedoel.
Inktjes van Altenew erbij en een tekst-stempel van Marianne Design (laatste zinnetje eraf geknipt). Dus ik hoop dat ze nu begrijpt wat ik bedoelde en anders heeft ze gewoon leuke post, dat is natuurlijk ook gewoon leuk ☺

2 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig deze dahlia stempel net als je kaart! Dat je gefreubeld hebt. Het was hier gewoon te warm...'

    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen