Pagina's

zaterdag 2 juli 2016

Ecoline Brush Pens

Vandaag kreeg ik de (voor mij) nieuwe Ecoline Brush Pens binnen. Ik had hier verder nog helemaal niets van gezien en ook op You Tube kon ik er heeeeeel weinig over vinden. Dus ben ik begonnen om te kijken hoe ze op verschillende soorten papier werkten (met de blender pen die erbij hoort).
Zelf vind ik het blenden op het papier van Fabriano het mooiste met als een hele goede tweede het Schut 225 grams tekenpapier.
En omdat ik geen A4 vellen van Fabriano heb, heb ik de kleurenkaart op Schut papier gemaakt. Ook had ik nog een tinnen blik van Tim Holtz over en daar passen ze mooi in.
Vervolgens heb ik een stempel van Marianne Design met MFT Black Licorice Hybride inkt op Schut papier en Fabriano papier gestempels en er een regenboog kaart van gemaakt.
De kaart links is op Fabriano papier en de kaart rechts is op Schut papier. Het streepjes papier is uit een blokje van MFT en de teksstempel is van Els Brigé.

Van het inkleuren van stempels wordt ik met deze markers niet echt enthousiast, maar er zijn meer technieken die je er mee kunt doen en ik heb nog een dag weekend, dus wordt vervolgd morgen.

3 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren!
    Ontdek nog maar wat je allemaal met je nieuwe stiften kan doen!
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie vrolijke kaarten! Prachtig gekleurd met je nieuwe markers. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk is dat om nieuwe producten uit te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen