Pagina's

dinsdag 12 juli 2016

Tulpen uit ......

Vandaag heb ik voor jullie mijn eerste bijdrage voor het blog van Kleuren met Potloden
Ik had nog een achtergrondje liggen van mijn Ecoline "experiment", dus dat heb ik hier mooi voor gebruikt. Voor het achtergrondje heb ik een stencil van Crealies genomen en bovenop het achtergrondje heb ik de mooie tulpenstempel van Power Poppy gestempeld.
Ik ben gaan kleuren met de Derwent Inktense potloden, maar omdat ik Copic papier heb gebruikt voor de achtergrond heb ik er geen water bij gebruikt. Copic papier en water vinden elkaar namelijk niet zo aardig. Maar ook zonder water kleuren de Inktense potloden heerlijk en kun je ze mooi met elkaar blenden.
De tekststempel is van Different Colors en die heb ik gestempeld met Versafine Smokey Grey (omdat ik zwart te hard vond). De druppeltjes zijn gemaakt met Nuvo Crystal Drops.
Verder zit er tussen de oranje laag en de basiskaart foamtape om de kaart wat diepte te geven.

De gebruikte kleuren van de Derwent Inktense potloden zijn:
Groen: 1530 + 1540 + 1600 + 2300
Oranje/rood: 0230 + 0400 + 0300

4 opmerkingen:

  1. je allereerste bijdrage is gelijk al een prachtige, wat een binnenkomer! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje Janette, een supermooie binnenkomer. Je achtergrond is heel zacht en daardoor komen de mooie bloemen extra goed uit vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart. Ik heb de techniek met de Gelli Plate nog geen één keer gezien, wil dat volgende keer op de beurs toch ook eens gaan bekijken. Ziet er zo mooi uit.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen