Pagina's

woensdag 31 augustus 2016

De Mooiste Dag

Vandaag heb ik weer een verjaardagskaart voor jullie.
Mijn collegaatje is 50 geworden en houdt van vrolijke kleuren en van vlinders.
Dus dan maak je natuurlijk een kaart met vlinders in vrolijke kleuren ☺
De achtergrondstempel is van Penny Black en die heb ik rechtstreeks op de stempel met Zig Markers gekleurd. Daarna een lichte nevel van water erover heen en afgedrukt.
De grote vlinder is van Different Colors, ik heb haar met grijze Versafine (London Fog) gestempeld (omdat ik zwart te hard vond) en ik heb haar gekleurd met mijn nieuwe Luminance potloden van Caran d'Ache . En die kleuren toch weer heel anders dan de Faber Castell's, dus dat wordt weer flink oefenen ☺ Na het kleuren heb ik de vlinder uitgeknipt. Omdat ik de voelsprieten eraf had geknipt, heb ik deze bij het opplakken vervangen door meeldraadjes. Het lijfje zit direct op het papier geplakt en onder de vleugels zit transparante Foam om de vlinder "te laten leven".
Tot slot is de tekst-stempel van In 't Woefke.

4 opmerkingen: