Pagina's

vrijdag 5 augustus 2016

Klein Wonder

Ik heb vandaag met de spulletjes van de augustus release van MFT zitten spelen.
Met behulp van de Misti en de Mirror-stamp van MFT heb ik 1 draakje de andere kant op gestempeld, zodat ze naar elkaar kijken. De gebruikte stansen zijn ook van MFT en de tekst-stempel is van Els Brigé.
Het kleine draakje aan de binnenkant heb ik ook 1 keer gewoon gestempeld en 1 keer in spiegelbeeld, zodat ik hem (met het draadje ertussen) op elkaar kon plakken. Als je hem dan een beetje opwind en de kaart dicht doet, dan draait hij in het rond als de ontvanger de kaart openslaat.
Ook deze tekst-stempel is trouwens van Els Brigé. En ik heb deze ronde gekleurd met Copic Markers.

Het idee voor deze kaart komt van een filmpje van Jennifer Mcguire ( https://www.facebook.com/102091309873569/videos/1035099163239441/ )

3 opmerkingen: