Pagina's

zondag 4 september 2016

Spooky Wishes

Vandaag heb ik een Halloween kaartje geknutseld.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk helemaal NIETS met Halloween heb. Maar ik vind de stempels en de kleurtjes altijd zo gezellig ☺ Dus denk ik dat ik er toch maar een aantal ga maken en dan weer een "zomaar" kaartenrondje ga versturen of zo.
Ik vergeet dus ook altijd Halloween papier mee te nemen als ik in de hobbywinkel ben. Gelukkig had in nog wat restjes papier van een paperpad van Doodlebug design in de perfecte Halloween kleuren (dat is dan weer zo handig als je een voorraadje papier in huis hebt ☺).
Het stempeltje is van CC Designs (er zitten er 3 in het pakje, zo leuk!!). De Enamel dots heb ik gemaakt met de flesjes Crystal Drops van Nuvo. En ik heb deze ronde gekleurd met mijn Copic Markers.

6 opmerkingen:

  1. Hallo bezig bijtje, wat heb je weer veel mooie kaarten gemaakt de afgelopen week. Ik heb zitten smullen, de kaart met de vlinder, je bloemenkaarten, het lieve kerstkaartje en nu deze vrolijkerd. Heb je nog tijd om te slapen Janette...hihi. Mooi hoor...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook helemaal niets met Halloween, maar ik vind deze kaart wel heel erg leuk!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook niks met Halloween. Maar inderdaad, de stempels en andere spulletjes zijn altijd wel heel erg leuk. Dit stempeltje kun je zonder Halloween ook wel gebruiken. Hij is lief en mooi ingekleurd.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie halloween kaart. Heel schattig en een mooie design. Ik heb ook niets met halloween maar de spullen zijn inderdaad altijd erg leuk! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Halloween vieren doe ik ook niet, maar de spulletjes zijn altijd wel erg leuk en ik heb een aantal jaren wel wat kaartjes gemaakt. Maar dit jaar gaat het er niet van komen, zelfs verjaardagskaarten zijn pas op het laatste moment klaar...
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vergeet ik helemaal te zeggen dat het een superleuk kaartje is!

    BeantwoordenVerwijderen