Pagina's

zondag 9 oktober 2016

Vandaag is jullie dag

Vandaag heb ik een heerlijke knutsel dag en ben ik de kaarten aan het maken die ik nog "nodig" heb deze maand. Op zich een rustige maand, nu nog 1 verjaardag en 2 oom's en tante's die uch jaar getrouwd zijn.
Dus begonnen met de zoveel jaar getrouwd kaarten. De achtergrond stempel is van Hero Arts en die heb ik voor eentje in Liquid Platinum ge-embossed en voor de ander in Rose Gold. De kaart basis is 14 bij 14 cm en ik had nog een stans die 13,5 bij 13,5 is, dus kon ik er mooi een stikrandje langs stansen.
Op de perkament-strook heb ik de knuffelkonijnen van Els Brigé ge-embossed met de Gefeliciteerd stempel van Els Brigé. Het stempeltje "vandaag is jullie dag" is van Crealies.
Ik twijfel nog of ik er transparante pailletjes bij zal plakken. Maar ik heb ze pas eind van de maand nodig, dus daar kan ik nog even over nadenken :-)

Ondertussen is het in mijn deel van het land druilerig herfstweer geworden, dus ik ga lekker nog even verder met knutselen ☺

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Janette.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en aparte kaarten zo met het vellum!
    En zo herkenbaar: kaarten die ik "nodig" heb ;) Ik kom eindelijk aan de kerstkaarten toe omdat ik alleen 1 verjaardagskaart deze maand "nodig" heb.
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen