Pagina's

zondag 27 november 2016

Jingles all the way

Gisteravond heb ik weer 3 kerstkaarten afgemaakt.


En zoals jullie ondertussen wel in de gaten hebben/hadden, hou ik van afwisseling. Mijn hobby is kaarten maken, maar dan wel met alle mogelijke technieken door elkaar heen 😉
Dus, deze keer de distress inktcubes op tafel. Ik heb de nieuwe sneeuwsterren van MFT met wit embossing poeder op een groot vel Aquarelpapier gestempeld. Toen heb ik 4 kleuren Distress inkt (Broken China, Peacock Feathers, Dusty Concord en Seedless Preserves) op mijn craftmat gesmeerd en met een mini mister rijkelijk besproeit met water. Mijn Aquarel papier er gewoon in gelegd, even aangedrukt en toen gekeken naar het resultaat. Het stukje dat ik niet mooi vond heb ik nogmaals in de inkt gedrukt, totdat ik tevreden was met het resultaat. Dit heb ik aan de lucht laten drogen. Ik had toen voldoende papier om 3 kaarten mee te maken. En dat kwam goed uit, want op die leuke stempelset van C.C. Designs zitten 3 sneeuwpoppen 😊. De sneeuwpoppen heb ik deze keer ingekleurd met Copic Markers.
De tekst-stans is van Penny Black en die heb ik voor elke kaart 2x uitgestanst, op elkaar geplakt en voorzien van Wink of Stella.
Tot slot nog met de sneeuwsterrenstans van MFT een paar sneeuwsterren uit vellum gestanst en op de achterkant gekleurd met dezelfde Copic Markers als de sneeuwpoppen.
Toen nog hier en daar een pareltje (die ik toevallig in de goede kleur had, anders had ik witte met mijn Copic Markers op kleur gemaakt) en toen vond ik ze wel klaar.

2 opmerkingen: