Pagina's

donderdag 23 maart 2017

Geniet, van de kleine dingen

Gister heb ik weer een filmpje van Jennifer McGuire zitten kijken en vanavond heb ik een poging gedaan om dat na-te-apen 😁


Het gaat in dit geval om de rechter kaart. De linker is mijn "klad-blaadje" om te kijken of ik de stempels goed neergelegd had, maar die was zo goed gelukt dat ik er ook maar een kaart van heb gemaakt.


Ik heb de Hortensia-laagjes stempel van Altenew genomen en heb de eerste laag met Versamark gestempeld. Daar heb ik toen perfect pearls overheen gestrooid. Vervolgens de tweede laag weer met Versamark beïnkt en over de perfect pearls heen gestempeld. Hierdoor verwijder je als het ware het laagje perfect pearls weer. Tot slot de derde laag met de donkerste paarse inkt van Altenew beïnkt en gestempeld. 

De bladeren zijn op dezelfde manier gedaan.
Hierna de tekststempels van Marianne Design genomen, met Versamark gestempeld en toen wit embossingpoeder erover gestrooid.
De kaart uit gestanst met een stans van MFT en verhoogd op een basiskaart geplakt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten