Pagina's

zondag 7 mei 2017

Half-tone cirkels

Deze kaart heeft een eervolle vermelding gekregen en is in de TOP 5 beland!!!


Vanmorgen zag ik bij mijn You-Tube rondje een leuke kaart van Laura Bassen.


En ik kon het natuurlijk niet laten om deze te liften 😉. Voor bovenstaande kaart heb ik de kleuren combinatie van de Challenge van het blog House Of Cards aangehouden, zodat hij aan die challenge mee kon doen. Ik heb deze gestempeld met de inkten van Altenew. De tekst is een stempel van Joy! en de pailletjes uit de voorraadkast.
Maar als je de Misti hebt dan maak je natuurlijk een serie kaarten 😆


Dus de linkerkaart (Ik denk aan je) is met Altenew inkten en in de kleuren die Laura ook heeft gebruikt. De middelste (Hartelijk Gefeliciteerd) is ook met de inkten van Altenew en volgens het kleurenschema van House of Cards. De rechter (Van Harte Beterschap) heb ik geprobeerd het kleurenschema van Laura aan te houden maar dan met de Memento dewdrop inkten.

De bovenste kaart doet dus mee bij de volgende challenge:
House of Cards: Ad Sequins and/or Color
http://houseofcardschallenge.blogspot.nl/ )

De originele kaart van Laura Bassen en haar You-tube filmpje kun je hier vinden:
http://www.laurafadora.com/2017/05/06/altenew-halftone-circles/

4 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke serie Janette. Leuk om op deze manier met verschillende kleurtjes inkt en cirkels aan de slag te gaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie !!!!!
    Ik heb de stempels ook ....... nog niet gebruikt !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zag het filmpje al langskomen, ben ook een grote fan van Laura! Je hebt haar kaarten prachtig gelift! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Janette, I love this interpretation of our theme! The colors are stunning. ​Thanks for joining us at House of Cards this month. We hope to see you again soon.

    ​E​m AKA Creative Em
    HOC DT

    BeantwoordenVerwijderen