Pagina's

woensdag 10 mei 2017

Strelitzia

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van Kleuren met Potloden. Het tema van deze maand is: Vlinders en/of Bloemen. Niet al te moeilijk lijkt mij 😉


Voor de voorkant van mijn kaart (nou ja eigenlijk is het de buitenkant van mijn kaart) heb ik de stansen en stempelset Butterfly Beauty van Concord & 9th gebruikt. Je ziet dat er in het midden van de kaart een gleufje zit, de vleugels van de vlinders "haken" in elkaar, zodat de kaart gesloten blijft.


Aan de binnenkant van de kaart heb ik de prachtige Strelitzia (Paradijsvogelbloem in het Nederlands) van de sponsor van deze maand ( Beccy's Place ) gebruikt. Ik heb haar ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. En om de afbeelding mooi tot zijn recht te laten komen heb ik de kaart verder CAS gehouden.

Voor het kleuren van de afbeelding heb ik de volgende kleuren gebruikt:
Groen: 205 + 171 + 166 + 266 + 267 + 158
Bloem: 137 + 141 + 123 + 266 + 103 + 128 + 111 + 113 + 115 + 103

2 opmerkingen:

  1. Mooi zoals je beide thema's in één kaart verwerkt hebt. De in elkaar gehaakte vlinders doen het prachtig bij die elegante bloemen. Onlangs je schitterende kleurwerk van deze bloemen op instagram zitten bewonderen.... Mooi! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart meid en leuk de thema's samen gebracht. Je andere kaarten zijn ook schitterd, ik kan jou niet bijhouden hoor 😃
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen