Pagina's

donderdag 8 juni 2017

Fijne Trouwdag

Vandaag heb ik weer een trouwkaart om te laten zien.


Voor mijn collega had ik vorige maand al een kaart voor een bruiloft gemaakt, maar ze vroeg of ik er nog eentje voor haar wilde maken. Gelukkig zijn Oli & Molly getrouwd en zit de Digi in de Juni bundel van Teddy Bo , dus die kon ik hier mooi voor gebruiken 😉
Ik heb Oli & Molly gekleurd met Copic Markers. Het papier is al van een paar jaar geleden en is van Pion Design. De gebruikte stans is van Little B. De tekststempeltjes zijn van Crealies en de enamel hartjes zijn van Doodlebug. Het tule en de hartenpins zijn uit de voorraadkast.


De Digi-stempels van Teddy Bo kun je hier vinden: https://www.teddybo.com/

2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Heel mooi gedaan.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve huwelijkskaart Janette. Die knuffelende olifantjes heb je erg mooi ingekleurd en die tule strik verhoogt de romantische uitstraling nog meer, mooi...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen