Pagina's

zondag 16 juli 2017

A whole lot of Lovely

Vandaag heb ik weer een super kleurrijke kaart om te laten zien.


Gisteren had ik een heerlijke workshop met allemaal MFT producten in mijn favoriete hobbywinkel (Doe@Ding, voor het geval je dat nog niet was opgevallen 😉). Ik moet bij deze kaartjes de plaatjes nog inkleuren, dat doe ik altijd liever op mijn gemakje thuis, maar als ze klaar zijn dan zal ik ze showen. De dag na zo'n workshop heb ik altijd een "off-day", dan ben ik aan het keutelen met mijn nieuwe aanwinsten, alles uit de verpakkingen aan het halen, plekjes ervoor aan het zoeken en komt er qua creativiteit eigenlijk niets uit mijn handen.
En zo was ik vanmorgen ook begonnen. Totdat ik bij de Cube Builder Stencil van Altenew kwam. Toen bleef de kaart van Laura Bassen maar door mijn hoofd spelen. Dus werd het in mijn hoofd een welles (ja, ik ga er nu mee spelen) nietus (nee, je gaat eerst de rest van de spulletjes opruimen) verhaal. Nou, je ziet wie er gewonnen heeft 😃
De kaart is dus gelift van Laura Bassen, de stencil is van Altenew, de inkt is ook van Altenew, de tekst-stempel is van Concord & 9th en tot slot nog die heerlijke Nuvo Chrystal Drops die de kleur van de ondergrond aannemen als ze droog zijn (en dat zijn ze op de foto dus nog niet helemaal).

Zo, en dan ga ik nu verder met mijn spulletjes opruimen 😏

1 opmerking:

  1. Gorgeous card Janette and I love the sentiment on the pretty background.

    BeantwoordenVerwijderen