Pagina's

zondag 23 juli 2017

Bloemen

Wat een prutweer vandaag, maar wel weer heerlijk weer om te knutselen 😉


Vandaag zitten spelen met de stempels en inkt van Altenew en de stempels en stencils van Concord & 9th.
Concord & 9th heeft een bloemenstencil die uit 2 lagen bestaat en je dus eigenlijk de laagjes stempel na kunt maken met sponsen en het stencil (kun je me nog volgen 😊?). Het leuke is dat ze ook een bijpassend papier blokje hebben waar de bloemen wit zijn gehouden en op precies dezelfde plek zitten als het stencil.
Bij de linkerkaart heb ik dus een velletje uit dat blokje genomen en de bloemen gesponst met Altenew inkt. De Thanks met het kader eromheen zijn ook stempels van Concord & 9th en daar heb ik nog een Clear embossinglaagje overheen gedaan, toen langs het randje uitgesneden, gemat op zwart en met Fun Foam verhoogd weer terug geplakt. Het zelfgemaakte designpapiertje heb ik ook op zwart gemat en met Fun Foam op mijn basis kaart geplakt.
Bij de rechter wilde ik kijken hoe de bloemen werden als ik niet die voorbedrukte papiertjes zou gebruiken (eens is dat papierblokje natuurlijk op), ook hier weer inkt van Altenew gebruikt en bij deze ook een tekst-stempel van Altenew. En ook bij deze kaart zit tussen de diverse lagen Fun Foam (heerlijk spul 😉)
Tot slot heb ik in het hart van alle bloemen druppels Nuvo gedaan. Op de 4 grote bloemen zitten andere druppels dan op de kleine bloemen. Het ene zijn de Jewel Drops Grey Mist en de andere zijn Christal Drops Morning Dew. Maar welke waar zitten weet ik niet meer, sorry 😖

3 opmerkingen:

  1. Wat gaaf weer Janette. Ik vind de rechterkaart het leukst, mooi zoals de bloemen daar uitkomen. Het was inderdaad heerlijk freubelweer, ik ben bijna de hele dag bezig geweest hihi.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je rechtse het mooiste. Zo zie je mooi de bloemen en de tekst vind ik heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele mooie kaarten !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen