Pagina's

dinsdag 17 oktober 2017

50 jaar getrouwd

Vanavond even geen kerstkaartje gemaakt 😊


Mijn oom en tante zijn eind van de maand 50 jaar getrouwd, dus daar moest ik natuurlijk nog wel even een kaartje voor maken. De mooie grote bloem van de Floral Fantasy stempel van Altenew is hier prima geschikt voor. Ik heb haar ook met de inkten van Altenew gestempeld.
Het frame is een stans van MFT. De tekst-stempel is er eentje van Different Colors. En die zit op een houtblok, en dat past niet in de Misti 😒. En op zo'n moment merk je dat je er wel heel erg aan gewend bent geraakt, want die tekst moet er natuurlijk wel recht op. Gelukkig vond ik achterin de kast nog mijn stempel liniaal. Dus op de ouderwetse manier met een plasticje en de stempel liniaal de tekst erop gestempeld (met Versafine Clair).
Ik heb mijn schudkaartje gevuld met 50-jes, daar hadden mijn collega's toen ik 50 werd mijn buro mee volgegooid. En als echte knutselaar veeg je dat dan natuurlijk netjes bij elkaar en doet dat in een envelopje om het later zelf weer te kunnen gebruiken 😃

1 opmerking:

  1. mooi kaartje weer, en dat probleem met de stempel en misti heb ik ook eens gehad, heb alleen de stempel van mijn houtenblok afgehaald nieuwe mount erop en klaar voor mijn misti, zag trouwens dat je vrijdag in tilburg op de beurs bent
    kom ik je kaartjes in het echt bekijken

    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen