Pagina's

zondag 12 november 2017

From all of us

Vandaag maar weer een kerstkaartje gemaakt, het was in mijn deel van het land toch geen weer om buiten te spelen 😄


Het stempeltje is van Stamping Bella en heb ik gekleurd met Copic Markers. Het papier van Authentique. De Merry Christmas stans is van Tonic Studios. Deze heb ik na het stansen met WOW sparkle embossingpoeder bewerkt. Op de foto lijkt het een beetje groen, maar er zit zwart papier onder de glimmers 😉. De drops zijn uiteraard van Nuvo.

4 opmerkingen:

  1. Mooie stempel van stamping Bella!
    Ik heb er ook een paar !
    Mooie kaart Janette !

    groeten uit het zeer donkere en regenachtige Leiderdorp !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stempel en wat heb je er een gave kaart mee gemaakt Janette. Leuk die glitterende tekst :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Janette, hij ziet er vrolijk en gezellig uit! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ook prutweer ik zat ook lekker achter m'n bureautje. Leuke kaart en schattige stempel!

    BeantwoordenVerwijderen