Pagina's

zaterdag 4 november 2017

Merry Christmas

En we gaan gewoon gezellig verder met de kerstkaarten.


In juli had ik een workshop "Kleuren met Potloden" bij Doe@Ding. De juffen hadden zich alleen verteld in het aantal dames die mee gingen doen en zodoende waren er aan het einde van de dag pakketjes over. Sneu voor de juffen, want die hadden onnodig veel stanswerk gedaan, maar fijn voor ons, want wij mochten -als we dat wilden uiteraard- extra pakketjes bijkopen. Ik vond beide kaarten onwijs gaaf, dus ik heb van beide ook een extra pakketje gekocht. Vandaag heb ik het kaartje van die workshop grotendeels nagemaakt, maar dan in een kerst uitvoering.
Het schattige stempeltje is van CC Design en die heb ik gekleurd met Copic Markers. De streepjes en de spetters komen uit een stempelset van MFT. En aan stansen zitten er in ieder geval ook MFT, Crealies, ECD en Marianne Design tussen. Het kan zijn dat ik wat gemist heb, maar ik heb natuurlijk niet alles zelf uitgestanst. Op de bontrand van de muts zit nog Wink of Stella, maar dat komt op de foto weer eens niet goed over.

1 opmerking: