Pagina's

maandag 6 november 2017

Starry Christmas

En maar weer een kerstkaart gemaakt vanavond.


Ik zag op YouTube dat Jennifer Mcguier een nieuw filmpje had en de kaart die ze daarin maakte vond ik wel grappig. Alleen had zij de spullen uit de Card Kit van Hero Arts gebruikt. En die heb ik niet. Maar wel had ik de halftone sterren stempels (en bijbehorende stansen) van Altenew, en ik dacht dat het daarmee ook prima zou lukken. En zie hier, een kaart van Jennifer met een dunlaagje Janette-saus erover 😂😉
De inkten die ik gebruikt heb zijn trouwens wel van Hero Arts.
Dit exemplaar verdient niet de schoonheidsprijs, maar het idee ga ik wel bewaren, want dit is nou zo'n ideale kaart voor als je er op het laatste moment toch nog een paar nodig hebt.

2 opmerkingen:

  1. Mooie stempelkaart heb je gemaakt. Waarom geen schoonheidsprijs is prachtig geworden.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met die schoonheid valt het zeker mee !
    Ik vind hem gaaf !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen