Pagina's

maandag 12 februari 2018

Happy Birthday

Nu de Valentijnskaarten allemaal klaar zijn eerst maar weer eens de verjaardagskaarten aanvullen.


Dit stempeltje van CC Designs had ik een tijd geleden al een keer mee genomen naar mijn werk (samen met nog een aantal andere stempeltjes) en toen heb ik in mijn lunchpauze van al deze stempeltjes al de huid en het haar ingekleurd. Hoog tijd dus om de rest ook eens in te kleuren.
Uit een papierblokje van Pink&Main leuke retro papiertjes bij elkaar gezocht en daar de kleur van mijn Copic Markers op aangepast. Tekst-stempel van Crealies erbij en nog 2 kleurtjes Nuvo Drops.

Ik heb deze sketch van Sweet Sketch Wednesday 2 gebruikt:
En ik laat deze kaart dan ook mee doen met challenge #129 van dit blog
http://sweetsketchwednesday2.blogspot.nl/ )

2 opmerkingen: