Pagina's

zaterdag 24 februari 2018

Hoi

En ook het idee van deze kaart komt van het YouTube filmpje van Jennifer Mcguire.


En met mijn voorliefde voor regenboogjes kon ik het natuurlijk niet laten om ook deze kaart te "liften" 😂
De bloemenstempel is van Altenew, ik heb gestempeld met Memento dewdrops en na het stempelen gekleurd met Copic Markers. Heel simpel 1 kleur (bij de meeste de 00).
Ook het foefje gevonden om met behulp van de Misti mijn houtenstempels te gebruiken, dus een leuke stempel van Different Colors erbij gepakt.
Het geheel op zwart gemat, foamvelletje eronder en toen op een designpapiertje uit een van mijn nieuwe blokjes van Lawn Fawn en daarna weer op zwart.

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leuke kleurtjes...een bloemenkrans in regenboogkleurtjes. Mooie kaart Janette en Jennifer geeft vaak leuke inspiratie vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    หนังฝรั่ง

    BeantwoordenVerwijderen