Pagina's

zaterdag 24 februari 2018

Zomaar

Tussen het schaatsen door nog even lekker zitten stempelen.


Vanmorgen bij de koffie heb ik het nieuwe YouTube filmpje van Jennifer Mcguire zitten kijken. Zij had van GinaK de nieuwe stencils gekregen waardoor de heel mooi een bloemenkrans op kon bouwen. Nu heb ik helemaal niets van GinaK, maar ik bedacht me wel dat ik de mallen die ik heb van "in het rond op een vierkant" hiervoor kon gebruiken. Dussss, mijn stempelkast ingedoken op zoek naar kleine bloemen stempeltjes en die had ik ook, van MFT. Gezellige kleurtjes Memento inkt erbij en aan de slag gegaan.
Tot slot de een tekst-stempel van Coosa Craft met Versafine Clair inkt erop gestempeld en op elk hartje van de bloem in de krans een druppel Nuvo Dot laten vallen.
Ik had deze techniek al weer even niet gedaan, dus was superleuk om weer eens te doen. En ik zag in het filmpje van Jennifer nog meer leuke dingen voorbij komen, dus die ga ik ook nog proberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten