Pagina's

zondag 4 maart 2018

De day after

En dan is het vandaag alweer "de dag na de Demo-dagen". Ik ben dan altijd een beetje onrustig in mijn lijf. Alle drukte is weer achter de rug, ik "hoef niets". Me niet druk maken of ik alles wel mee heb, of ik wel genoeg kaarten op mijn tafel heb, of ik die laatste kaarten die ik mee wil wel af krijg. Ik hoef mijn bed niet uit, de deur niet uit, ik hoef helemaal niets. Ik neem me dan ook altijd voor om dan ook helemaal niets te doen.


En toch begint het dan halverwege de dag weer te kriebelen. Dus begin ik maar met al mijn hobbyspulletjes weer op hun plekje terug te zetten en te kijken welke nieuwe spulletjes ik heb meegenomen.


En daar zat ook deze Trifold stempelset van Art Impressions tussen, die Marlous (van Doe@Ding) speciaal voor mij besteld had.


Dus heb ik heel rustig dit heerlijke Clean and Simpele kaartje gestempeld en uitgestanst en ingekleurd met Copic Markers.

En dan ga ik nu weer lekker verder met "niets hoeven" 😉

1 opmerking:

  1. Lekker hoor, geniet er van, enne leuke kaart weer!
    Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen