Pagina's

vrijdag 13 april 2018

Happy Everything

Yeahhh, deze kaart heeft een eervolle vermelding gekregen 😀
Vanavond heb ik mijn "potlodenprojectje" afgerond.


Voor deze kaart heb ik een brush-stroke stempel van Penny Black (Blossom Branch) met de lichtste grijze inkt die ik had gestempeld op Strathmore Bristol papier. Vervolgens heb ik hem ingekleurd met mijn Faber Castell Polychromos potloden. De tekststempel is ook van Penny Black. Toen met een stans van MFT hem een ietsie-pietsie kleiner dan mijn basis kaart gestanst en dan krijg je er ook zo'n leuk stikrandje langs. Foam eronder en nog wat Nuvo Drops (Chrystal Glace) erbij.
Superblij met het resultaat!

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Penny Black Saturday Challenge: April: Anything Goes... optional Spring Flowers
http://pennybfriendssaturdaychallenge.blogspot.nl/ )
TIME OUT Challenges: #107 Spring
https://timeoutchallenges.blogspot.nl/ )

3 opmerkingen:

  1. Prachtig gekleurd en het js een hele mooie kaart geworden.Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow dat is supermooi gedaan! Heel mooi gekleurd; lijkt zo uit de tuin te komen... Dank je voor het meedoen bij TIME OUT!We zien je graag nog een keer terug! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A beautiful technique with this pretty stamp!
    Thanks for sharing you wonderful inspiration with us for our April Penny Black Saturday Challenge ! ♥ Sue Kment

    BeantwoordenVerwijderen