Pagina's

zondag 1 april 2018

Van Harte

Deze kaart is in de Top 3 gekomen 😊
Door het druilerige weer buiten had ik heb zin in een kaart met vrolijke frisse kleuren.


En deze Babette van Stamping Bella leende zich uitstekend voor mijn doel. Heerlijk zitten kleuren met mijn Copic Markers. Papiertjes van Simple Stories en Lawn Fawn erbij. Tekst-stempeltje van Craft Emotions en uiteraard Nuvo Drops. Over de vleugels heb ik nog Wink of Stella gedaan, maar dat komt op de foto niet goed over (zoals bijna altijd).

Deze kaart doet mee bij de volgende challenges:

Sketch Saturday: sketch #507 en daarbij mocht je er zelf een oudere sketch kiezen. Ik heb nummer #490 gekozen. En dat is deze:
http://sketchsaturday.blogspot.nl/ )
Inkspirational Challenges: Challenge #157 Mythical
http://inkspirationalchallenges.blogspot.nl/ )

4 opmerkingen:

  1. Mooie stempel van Stamping Bella !!!
    En mooi gekleurd ook !
    gtrs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card and amazing coloring thank you for joining us at Sketch Saturday this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love these colours, pretty card. Thank you for joining us at Inkspirational Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is great! Your coloring is really awesome on those wings and I like your paper layering. Thanks for sharing with us at Inkspirational!
    - Shauna

    BeantwoordenVerwijderen