Pagina's

zondag 27 mei 2018

Happy Birthday

Met dit mooie warme weer heb ik vandaag lekker in de tuin gezeten (in de schaduw, dat dan weer wel 😊)


Ik had de 6" bij  6" stempel van Simon Says Stamps (Center Cut Flowers) op een gewoon rechthoekig kaartje gestempeld en ben samen met een paar Copic Markers in de tuin gaan zitten.
Het mooie van deze grote background stempel is dat je het midden deel eruit kan halen. Je kunt hem dus -zoals ik nu gedaan heb - in zijn geheel stempelen, maar ook alleen het midden deel of alleen de rand.
Vanavond heb ik er een kaartje mee gemaakt. De "Happy" stans is op de foto niet goed te zien, in het echt is het beter te zien, vooral omdat ik hem heb opgehoogd met zwart Foam. Het Birthday stempeltje is van Lawn Fawn.
Op de gele besjes heb ik nog Christal Nuvo Drops gedaan, want die drogen zo mooi doorzichtig op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten