Pagina's

woensdag 23 mei 2018

Mozaïeken

 Afgelopen zaterdag bij de MFT workshop bij Doe@Ding had Juf Angela een superleuk kaartje met een achtergrond stans van MFT (uiteraard 😊). Ik zei toen al tegen mijn tafelgenootjes dat het leuk zou zijn om hem dan in verschillende kleuren uit te stansen en dan de stukjes allemaal weer terug te plakken. In de winkel hingen nog een paar van die stansen, dus ik heb er toch maar eentje mee naar huis genomen. En ermee aan de slag gegaan.


En om nou maar 1 achtergrondje af te maken vond ik ook zo zonde van al die stukjes papier en het werk, dus heb ik alles maar teruggeplakt 😂


En toen kwam het moeilijkste gedeelte, kaarten maken van de achtergrondjes. Zonde om echt heel veel van die achtergrond te bedekken, dus voor de eerste kaart een simpele lay-out genomen. En die vind ik wel heel leuk geworden, dus misschien maak ik van de rest wel een variant hierop 😃


2 opmerkingen:

  1. Wat een monnikenwerk :). Je kaart is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk, maar wel een geweldig resultaat natuurlijk. Super gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen